feredata.blogg.se

Principiile marketingului pdf
Principiile marketingului pdf





principiile marketingului pdf principiile marketingului pdf principiile marketingului pdf

There are multiple real-life examples in every chapter of marking strategies that different companies have used either successfully or unsuccessfully. Marketing Management is a very well laid out and clear text book. With that said, my four star rating is based upon text books, not all books I have read. This is a text book for my Master's degree. Aceasta carte acopera toate subiectele pe care trebuie sa le cunoasca un manager de marketing bine informat, pentru a putea face marketing strategic, tactic si administrativ.more Aceasta carte aplica teoria de marketing asupra intregului spectru al marketingului: produse si servicii, piete de consum si organizationale, organizatii comerciale si nonprofit, firme autohtone si straine, firme mici si mari, organizatii producatoare si de intermediere, sectoare inalt tehnologizate si cu grad scazut de tehnologizare.Īcoperire tematica exhaustiva si echilibrata. Aceasta carte valorifica multitudinea cunostintelor la care s-a ajuns intr-o varietate de discipline – stiintele economiei, stiintele comportamentului, teoria managementului, matematica – pentru dezvoltarea unor concepte si instrumente fundamentale.Īplicatii universale. Cu ajutorul studiilor de caz si al exemplelor, sunt ilustrate principiile, strategiile si practicile eficace de marketing. Aceasta carte prezinta un cadru teoretic pentru analizarea problemelor recurente de management al marketingului. Aceasta carte se concentreaza pe deciziile esentiale care stau in fata managerilor de marketing si a managerilor superiori din firma, in eforturile depuse pentru a armoniza obiectivele, capabilitatile si resursele organizationale cu nevoile si ocaziile favorabile de pe piata.Ībordare analitica. In acelasi timp, sunt dezvoltate si atuurile fundamentale ale editiilor anterioare: Managementul relatiilor cu clientii si managementul relatiilor cu parteneriiĬrearea si impunerea marcii si managementul marcilor ca active ale firmei Lantul cererii si managementul lantului aprovizionarii Internetul, modalitatile in care este utilizat si efectele sale Editia de fata pune accentul pe urmatoarele teme: I Marketingul este de interes pentru toti, indiferent ce ofera: bunuri, servicii, proprietati, informatii, idei sau organizatii etc.Īceasta noua editie este dedicata ideii de a ajuta firmele, grupurile si persoanele individuale sa-si adapteze strategiile si practicile de marketing la noile realitati tehnologice si globale.Įditia de fata pune accentul pe urmatoarele teme: Aceasta noua editie este dedicata ideii de a ajuta firmele, grupurile si persoanele individuale sa-si adapteze strategiile si practicile de marketing la noile realitati tehnologice si globale. Marketingul este de interes pentru toti, indiferent ce ofera: bunuri, servicii, proprietati, informatii, idei sau organizatii etc.







Principiile marketingului pdf